< Till bloggens startsida

Kolla vad klockan är

Sitter i sängen och har fantastiska Jennifer i en tältsäng jämte mig :)
Innan var det fett läskigt!!
Jag ska berätta:
Vi satt och pratade, sen öppnades dörren jätte lite, typ nån decimeter..
Vi satte oss och stirrade dit och Jennifer gömde dig under täcket, jag sa åt henne att komma upp - om det stod en främling där ville inte jag vara ensam om att se den.
Hon kikade upp nätt och jämt medan jag satt bakom henne.
Jag skrek hallå.
Inget svar.
Jag skrek vem är det.
Inget svar igen (såklart).
Sen skrek jag ashögt och Jennifer ryckte till.
Då hörde vi nån och mamma kikade in.
Vad gör ni??

Hahahahhahahah

Och sen hörde jag nåt.
Och vi satt helt stilla och lyssnade.
Och så:
BANG!
Jennifers säng trilla ihop.

Väldigt vad rädd man blir när det är mörkt och man är ensam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0