< Till bloggens startsida

Haj ;)

Jag har ju en iphone nu, (4S faktiskt;)) så jag har tänkt att börja blogga regelbundet :) jag har gjort en ny design, som jag blev väldigt nöjd med. Idag har jag varit på stan och köpt: ett par jeans från gina en skjorta från hm julklapp till jessica julklapp till ofelia Bilder kommer nog upp senare :) fast inte på julklapparna då, tänk om mina vänner skulle kika in och titta vad de ska få i julklapp ;) Jullovet började i morse då. Efter det slutat åkte jag, emma, kajsa och emmas lillasyster maja till stan. Vi åt på subway (MUMS!) Men sen åkte kajsa så det blev bara (?) emma jag och maja kvar där.. och jag hann låna lite böcker med. gossip girl :) Längtar så sjuuukt till julafton som kommer firas i nässjö med mina kusiner :) Jennifer kommer också sova här på onsdag, vi hoppas på att gå på mellandagsrean ;) Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0